FANDOM

Shīrudo Nomura

Shīrudo Nomura By Jaruke ~

(野村スケ, Shīrudo Nomura)

Debiut
Głos
Profil
Data urodzenia Astrological Sign pisces.svg15 marzec
Gatunek Człowiek
Płeć Gender Male.svgMężczyzna
Wiek Część I: 13-14

Część II: 16-17

Wzrost Część I: 151.5 cm

Część II: 175 cm

Waga Część I: 43 kg

Część II: 53 kg

Grupa krwi 0
Kekkei Genkai Ikona Kōton Uwolnienie Stali
Przynależność Symbol Kumogakure.svg Kumogakure
Narzędzia Kusanagi

Fūma Shuriken

Ranga
Ranga Ninja Jōnin
Rejestracja Ninja 089230
Wiek ukończenia akademii 9
Wiek zdobycia rangi chūnina 14

Shīrudo Nomura (野村スケ, Shīrudo Nomura) - jest Jōnin z Wioski Ukrytej Chmury. Członek Drużyny Siódmej, a także posiadacz legendarnego Kekkei Genkai, Kōton - elementu stali.

PrzeszłośćEdytuj

OsobowośćEdytuj

WyglądEdytuj

UmiejętnościEdytuj

Shīrudo był uznawany za geniusza. Posiada wielki potencjał. Z łatwością może nauczyć się wielu technik, które dla innych mogą być poważnym wyzwaniem i trudnością.

NinjutsuEdytuj

RaitonEdytuj

Shīrudo pod bacznym nadzorem Sasuke Uchih'y, któy przybył jako posłaniec do Kumogakure uczy się jego potężnej techniki –Chidori Młodzieniec nie tylko
Kirin

Shīrudo używa Kirin.

opanował tą technikę, ale stworzył pełen arsenał innych sztuk stanowiących swoiste wariacje tysiąca siewek. Bez większych trudności, potrafi wydłużać zakres ataku, rozszerzać go, a nawet tworzyć z niego różne kształty ( są to najczęściej ostrza, których zasięg nie przekracza pięciu metrów). Dzięki temu, że opanował Chidori, zdobył pełną władzę nad elementem Błyskawicy. Chakra tego typu daje mu możliwość porażenia wrogów, wzmacnia jego siłę przebicia, a także ostrość jego broni ( dzięki technice Kusanagi no Tsurugi: Chidorigatana). Z rodziny elementu błyskawicy pochodzi też ostateczna, najpotężniejsza (ówcześnie) technika - Kirin.

TaijutsuEdytuj

Chłopak nie specjalizuje się w Taijutsu, lecz zna kilka podstawowych jutsu takich jak Konoha Daisenpū czyKage Buyō. W walce używa też chwytów i innych technik wywodzących się z Judo. Genjutsu Shīrudo posiadając Kōton, zyskał możliwość manipulacj ludzkim umysłem. Dzięki metalowym petom, wydziela dźwięki, których nie wytrzymyją ludzkieuszy. Przez nadmiar elektrofali, ofiara poddaje się manipulacji. Po za tymi zdolnościami potrafi zmylić wroga perfekcyjną dywersją. Z łatwością przełamał Tsukayomi Hikari'ego Uchihy.

KenjutsuEdytuj

Czarnowłosy w walce posługuje się swym podręcznym Kusanagi. Gdy był dzieckiem, broń należała do jego ojca. W rękach członka klanu Nomura zyskała możliwość samoregeneracji, zmiany kształtu oraz przepływ energii Raiton. Jego Kenjutsu jest na wysokim poziomie.

Dzięki technice Kuchiyose: Raikō Kenka, Shīrudo może wykorzystywać ogromne ilości shurikenów, wyciągając je "jak asy z rękawa". Ta technika pozwala mu zwiększyć dystans między sobą i wrogiem bądź zaatakować oponenta z większej odległości.

W walce, Shīrudo korzysta także z wybuchowych notek, kunaiów, a także ogromnych shurikenów sterowanych cienkimi żyłkami. Broń wykorzystuje zwykle na początku walki, bądź pod sam jej koniec, by zachować jak najwięcej chakry.

Techniki przywołaniaEdytuj

W budowie..

Więcej z Fandomu

Losowa wiki