FANDOM

Hikari Uchiha
[Galeria]

tabber Część I= Hikari Część I By Jaruke.png.png

(ひかりサスケ, Hikari Uchiha)

Profil
Data urodzenia Astrological Sign pisces.svg.png15 marzec
Płeć Gender Male.svg.pngMężczyzna
Wiek Część I: 13-14

Część II: 16-17

Wzrost Część I: 151.5 cm

Część II: 175 cm

Waga Część I: 43 kg

Część II: 53 kg

Grupa krwi 0
Kekkei Genkai 18pxSharingan
18pxEternal Mangekyō Sharingan
18pxUwolnienie Ciemnośći
18pxUwolnienie Światła
Klan 18px Klan Uchiha
Typy Natury Element Ognia.svg.pngUwolnienie Ognia
Element Błyskawicy.svg.pngUwolnienie Błyskawicy

Element Wiatru.svg.pngUwolnienie Wiatru

Przynależność Symbol Konoha.jpeg Konohagakure
20px Korzeń
Partner Mitsumaru Senju
Rodzina Sasuke Uchiha(Ojciec)
Sakura Haruno(Matka)
Kusuri Uchiha (Brat, nie żyje)
Jutsu Rasengan
Katon: Hibashiri
Katon: Gōryūka no Jutsu.
Raiton: Gian
Fūton: Shinkūjin
Shinkūken
Meiton: Rasengan
Kage Buyō
Subarashī Rasengan
Gōken
Kuchiyose: Raikō Kenka
Amaterasu
Susanoo
Tsukuyomi
Meiton: Jajjimenti
Meiton:Yami yokeru
Narzędzia Fūma Shuriken

Kusanagi

Ranga
Ranga Ninja ANBU
Rejestracja Ninja 013615
Wiek ukończenia akademii 9
Wiek zdobycia rangi chūnina 14

Hikari Uchiha (ひかりサスケ, Hikari Uchiha) - jest Jōnin'em z Wioski Ukrytego Liścia. Członek Drużyny Siódmej, a także posiadacz legendarnych Kekkei Genkai, Wiecznego Mangekyō Sharingana, Elementu Mroku oraz Elementu Światła.

PrzeszłośćEdytuj

Uchiha wychował sięw rodzinie z tradycjami. Jako syn Sasuke Uchihy, ciążyła na nim wielka presja. Od dzieciństwa trenował pod okiem ojca i brata, techniki Uwolnienia Ognia. Fenomenem jest to, iż Hikari w wieku 8 lat potrafił wytworzyć większą kulę ognia od ojca. W wieku 9 lat chłopak ukończył akademię ninja oraz został dobrany do drużyny 7.

OsobowośćEdytuj

Hikari został naznaczony przez zamaskowanego mężczyznę pieczęcią Dwóch stron medalu (jap. コインの両面 Koin no ryōmen). Osobowość Uchihy możemy podzielić na dwie części :

Hikari Uchiha (Normalny Hikari)Edytuj

Hikari ze względu na młody wiek, często postepuje lekkomyślnie. Bywa arogancki. Jego inteligencja dorównuje umysłowi Shikamaru Nara. Szanuje swych przyjaciół. Swoją ambicją wiele zdziałał w okrutnym świecie Shinobi. Jest troskliwy i opiekuńczy w stosunku do rodziny i ukochanej.

Yami Uchiha (Okrutny Shinobi z czasów Rikudō Sennin'a)Edytuj

Yami Uchiha to legendarny shinobi z czasów Rikudō Sennin'a. Za życia był szanowany za swoją
Plik:Yami Uchiha By Jaruke (2).jpg
siłę oraz inteligencję. Jednak mężczyzna był okrutny. Nic nie mogło go zatrzymać. W czasie wojny nie oszczędzał nawet niemowląt. Yami jest arogancki, bezczelny oraz opanowany. Posiada też ogromną siłę. Prawdopodobnie to dzięki niemu, Hikari obudził
Plik:Yami Uchiha By Jaruke.jpg
w sobie Mangekyō Sharingan. Za życia Uchiha posiadał czarne włos średniej długości. Nosił się tylko w ciemnych strojach. Jak sam mówił - to odzwierciedlało jego duszę. W walce posługiwał się kataną. Gdy Hikari traci nad sobą panowanie, Yami przejmuje nad nim kontrolę. Wygląda wtedy zupełnie jak młody Uchiha, lecz jest jeden wyjątek. Jego włosy stają się wtedy dłuższe. Początkowo pradawny shinobi często przejmował kontrolę nad młodzieńcem, lecz z czasem Hikari nauczył się panować nad swym przodkiem za pomocą nowej zdolności swego Eternal Mangekyō Sharingan'a - Elementu Światła. Ponadto zapryjaźnił się z nim. Od tego czasu, zawsze może liczyć na pomoc w postaci chakry lub siły.

WyglądEdytuj

W I serii Uchiha posiadał średnie, kruczoczarne włosy. Jego oliwkowe oczy sprawiały, że chciało się na nie patrzeć. Zza młodu przypominał swego wuja - Itachi'ego Uchihę. Jeśli chodzi o wygląd, to niczym się nie wyróżniał. Nosił standardowe ubranie klanu Uchiha, koloru fioletowego oraz ochraniacz na szyi. Jego piszczele oraz stopy zdobiły bandaże.

W serii II Uchiha przeszedł ogromną metamorfozę. Jego włosy znacznie urosły. Chłopak zaczął nosić koszule z kołnierzem, oraz ogromnym logiem klanu na plecach. Jego talię zdobił fioletowy pas. Przez pas było przełożone Kusanagi - podręczny miecz.

Po zapieczętowaniu Yami'ego Uchihy w młodym posiadaczu Sharingan'a, jego ręce zaczęły zdobić bandaże, które ukrywały Koin no ryōmen - Pieczęć dwóch stron medalu.

Po zdobyciu Eternal Mangekyō Sharingan'a, Hikari zaczął przypominać Madarę Uchiha, co martwiło bardzo Sasuke Uchiha (Jaruke) (ojca Hikari'ego). Czarnowłosy przyodział purpurową zbroję. oraz pozbył się ochraniacza z szyi.

UmiejętnościEdytuj

NinjutsuEdytuj

Uwolnienie OgniaEdytuj

Jak przystało na członka klanu Uchiha, Hikari posiada wiele technik z żywiołu ognia. Chłopak mistrzowsko posługuje się Elementem Ognia. Używając Katon: Hibashiri często z dystansu usiłuje podpalić wroga, lub zagrodzić przeciwnikowi drogę ucieczki. Jego popisowym dziełem jest Katon: Gōryūka no Jutsu.

Uwolnienie BłyskawicyEdytuj

Hikari pod okiem swego ojca - Sasuke, uczy się wielu technik wykorzystujących elektryczność. Usiłując nauczyć się Kirin, poraża samego siebie, co powoduje brak czucia w lewej ręce. Jedną z niewielu technik, jakiej zdołał się nauczyć z elementu błyskawicy jest Raiton: Gian.

Uwolnienie Wiatru
Plik:830px-Wind Release Wind Enhanced Tools.png
Edytuj

Pod okiem Uzumaki Naruto, Hikari uczy się wielu technik z elementu powietrza. Czarnowłosy często używa ich aby odeprzeć atak lub dywersję. Dzięki swemu Kusanagi jest w stanie używać takich technik jak Fūton: Shinkūjin lub Shinkūken.

RasenganEdytuj

Twórcą tej te
Plik:Naruto Manga 4855.jpg
chniki jest Czwarty Hokage, ojciec Naruto Uzumaki'ego - sensei'a czarnowłosego. Hikari poczatkowo miał trudności z opanowaniem tej techniki, lecz dobre rady Pomarańczowego Hokage Konohy umożliwiły młodemu członkowi klanu Uchiha przyswojenie jutsu. W późniejszym czasie Rasengan stał się atutem Hikari'ego. Chłopak stworzył wiele odmian Wirującej Strefy m.in : Meiton: Rasengan oraz Subarashī Rasengan.

TaijutsuEdytuj

Jednym z atrybutów i znakiem rozpoznawczym Hikari'ego była jego szybkość i znakomity refleks. Podczas potyczek często wykorzystywał tę zdolność, co pozwalało zmylić przeciwnika. Czarnowłosy rzadko używa walki w ręcz. Za czasów dzieciństwa posługiwał się takimi technikami jak Kage Buyō czy Gōken.

GenjutsuEdytuj

Dzięki Sharinganowi, Hikari jest biegły w iluzji. Potrafił sprawić że podczas sprawdzania egzaminu, egzaminator zaliczył mu pracę, choć nic na niej nie było. W walce nie używa genjutsu. Chyba że są to sytuacje wyjątkowe. Jeśli jest zmuszony do użycia iluzji, zazwyczaj robi to w taki sposób aby wykończyć wroga.

KenjutsuEdytuj

Hikari, w ciągu dwóch lat, doskonale opanował sztukę władania mieczem. Wykorzytuje to podczas walki, dodając do broni Element Błyskawicy, dzięki czemu staje się niesamowicie niebezpiecznym przeciwnikiem w walce i w zwarciu. Dodając do broni Element Wiatru sprawia, iż zwykłe shurikeny stają się niebezpieczną bronią.

Dzięki technice Kuchiyose: Raikō Kenka, Hikari może wykorzystywać ogromne ilości shurikenów, wyciągając je "jak asy z rękawa" poprzez pieczęcie wygraderowane na ręce, w bardzo szybkim tempie. Ta technika pozwala mu zwiększyć dystans między sobą i wrogiem bądź zaatakować oponenta z większej odległości.

W walce, chłopak kor
Plik:Jaruke Raikokenka.jpg
zysta także z wybuchowych notek, bomb dymnych, kunaiów, a także ogromnych shurikenów sterowanych cienkimi żyłkami. Dzięki swojemu Sharinganowi, czarnowłosy potrafi rzucać nimi z precyzyjną celnoscią. Broń wykorzystuje zwykle na początku walki, by zachować jak najwięcej chakry.

Kekkei GenkaiEdytuj

Mangekyō SharinganEdytuj

Hikari zdołał uaktywnić Mangekyō Sharingan poprzez zanurzenie się w mrocznych siłach z wnętrza ludzkiej duszy. Ogromną rolę w tym działaniu odegrał Yami Uchiha - alter ego Hikari'ego. Dzięki nowym oczom, Hikari stał się silniejszy.
Plik:Hikari MS By Jaruke.png

Eternal Mangekyō SharinganEdytuj

Hikari posiadając Eternal Mangekyō Sharingan opanował do perfekcji takie techniki jak Amaterasu, Susanoo czy Tsukuyomi. Chłopak dąży do tego, aby zdobyć i opanować Izanagi oraz Izanami.

Uwolnienie ciemnościEdytuj

Młody Uchiha posiadając Meiton zdołał nauczyć się wielu potężnych technik. Posiadając Element Mroku potrafi powiększyć swe zasoby chakry dwukrotnie. Dzięki mrocznej energii, Hikari nie czuje bólu. Zyskał także większą moc oraz prędkość.Gdy za bardzo oddasz się negatywnym emojcom, mrok pochłonie cię na wieki. Hikari opanował do perfekcji Meiton: Jajjiment oraz Meiton:Yami yokeru. Uwolnienie ciemności wzmacnia także Susanno, które żywi się nienawiścią.

Uwolnienie światłaEdytuj

Przeszczepiając oczy swego brata, Hikari zyskał jego Kekkei Genkai tzn. Element Światła. Dzięki nowej naturze chakry, młodu Uchiha opanował swe alternatywne ego oraz zdołał pokonać zamaskowanego mężczyznę.

StatystykiEdytuj

Databook Ninjutsu Taijutsu Genjutsu Inteligencja Siła Prędkość Wytrzymałość Pieczęcie ręczne Razem
Pierwszy 2.5 3 1.5 3 2 3 2 3 20
Drugi 3.5 3 1.5 3.5 3 3.5 3 4 25
Trzeci 5 4 4 4.5 4 4.5 3.5 4.5 34

CzęśćIEdytuj

Hikari kończy akademię ninja z najlepszymi ocenami i zostaje przydzielony do drużyny 7, razem z Mitsumaru Senju i Konatą Takeru. Jego sensei zostaje Pomarańczowy Hokage Konohy - Naruto Uzumaki. Po zdaniu testu z trzema mieczami, cała drużyna wybiera się na misję do Kraju Lasów. Podczas misji Uchiha zostaje ciężko ranny, lecz Konata znając jedno, podstawowe medycne jutsu, leczy rany swego przyjaciela. Chłopak po pierwszej klęsce jest bardziej zmotywowany do działania i obiecuje, że Konata nigdy nie będzie musiała go ratować.

Egzamin na ChūninaEdytuj

Po wykonaniu paru misji, drużyna 7 przystępuję do Ezaminu na Chūnina. Tym razem test odbył się w Kumogakure. Pierwsza część testu polegała na znalezieniu elementów układanki w Dolinie Grzmotu.

Druga faza egzaminu polegała na pojedynkach grupowych - 2 vs 2. Hikari wylosował partnerstwo z Mitsumaru. Przyjaciele walczyli przeciwko Hagamaru z Kirigakure oraz Kigiri z Iwaigakure. Uchiha i Senju szybo uwikłali się z rywalami, co zagwarantowało im wygraną w turnieju.

Poszukiwania KubikiribōchōEdytuj

Sensei Drużyny Siódmej - Tayo Nomura, dowiedział się że legendarny miecz - Kubikiribōchō nie należy już do Suigetsu. Mężczyzna postanowił go zdobyć. Cała drużyna wyruszyła do Kraju Fal w poszukiwaniu ostrza. Po długiej wędrówce, Nomura znalazł trop należący do Suigetsu. Ich starcie nie trwało zbyt długo. Za pomocą Elementu Błyskawicy, Tayo pokonał młodego Hōzuki'ego i przeszkodził mu w odzyskaniu broni. Były członek Taki zagroził że w przyszłosci odegra się na członku Wioski Liścia i zabierze mu miecz.

Część IIEdytuj

Powrót do rodzinnej wioskiEdytuj

Plik:Hikari po powrocie by Jaruke.png

CiekawostkiEdytuj

  • "Hikari" oznacza po japońsku światło (光).
  • Zdolnością jego Eternal Mangekyō Sharingan'a jest wyjatkowy. Jako jedyny Sharingan, pozwala na dodatkowy element - Uwolnienie Ciemności.
  • Jego ulubione słowo to "potęga" (jap. 電源 Dengen).
  • Ulubionym zajęciem Hikari'ego jest rysowanie.
  • Jak przystało na Uchihę, czarnowłosy jest leniwy.
  • Ulubione jedzenie: Ichiraku ramen, sushi
  • Nie lubiane jedzenie: zupa rybna, wędzone ryby
  • Hikari jest obiektem pożądania większości dziewczyn.
  • Uchiha ukończył 259 służbowych misji: 13 rangi D, 47 rangi C, 65 rangi B, 95 rangi A oraz 39 rangi S

CytatyEdytuj

  • (Do Sakury): "Ojciec miał szczęście że znalazł taką ładną mamuśkę."
  • (Do swojej drużyny): "Nie ważne ile razy upadacie! Ważne ile razy się podnosicie!"
  • (Do Sasuke) :"Ucz mnie ojcze!"
  • (Do Naruto): "Tak zboczonej techniki jeszcze nie widziałem!"
  • (Do Kakashi'ego): "To oko.. skąd je masz?"
  • (Do Mitsumaru): "Ty.. ja.. jedna walka.. jeden koniec.."
  • (Do Konaty): "Nie mów że kochasz. To boli."'

Więcej z Fandomu

Losowa wiki